E-mail Catch ALL
Print
Een catch all e-mail instellen in DirectAdmin
Deze functie is niet standaard geactiveerd. U kunt een ticket maken of mail sturen naar support@walswebhosting met vermelding van uw domeinnaam en klantnummer om dit te activeren.
Vanwege de grote hoeveelheid spam die dit dan genereren vragen we u ook om deze keuze te onderbouwen, wellicht is er een andere betere oplossing mogelijk.
Wilt u ervoor zorgen dat al je email binnenkomt op één adres? Dan kunt u een catch all e-mail instellen. In dit artikel leest u hier meer over.
Stap 1
Log in op DirectAdmin, kijk op het volgende artikel hoe dit kan: Inloggen op DirectAdmin
Stap 2
Binnen DirectAdmin gaat u naar Geavanceerde Functies en dan Catch All E-mail.

Stap 3

In het bovenste scherm kunt u kiezen wat er gebeurt met de email als deze niet succesvol afgeleverd kan worden op het e-mailadres.
- Fout: Bij deze optie krijgt de verzender een bericht dat het e-mail adres niet bestaat.
- Negeer: Hier wordt de e-mail weggegooid en genegeerd, let op dat de verzender geen melding ontvangt dat het mail adres niet bestaat.
- Adres: Als je wilt dat het bericht wordt doorgestuurd kan je hier het e-mail adres opgeven naar wens.
De wijzigingen zullen direct worden verwerkt en de catch-all e-mail is ingesteld.
Was dit antwoord nuttig?