Zoeken

Duurzame/groene hosting
Scherpste prijzen
In 3 stappen geregeld
99,99% uptime
Snelle, persoonlijke klantenservice

E-mail Catch ALL Print

  • 0

Een catch all e-mail instellen in DirectAdmin

Deze functie is niet standaard geactiveerd. U kunt een ticket maken of mail sturen naar support@walswebhosting met vermelding van uw domeinnaam en klantnummer om dit te activeren. 
Vanwege de grote hoeveelheid spam die dit dan genereren vragen we u ook om deze keuze te onderbouwen, wellicht is er een andere betere oplossing mogelijk.

Wilt u ervoor zorgen dat al je email binnenkomt op één adres? Dan kunt u een catch all e-mail instellen. In dit artikel leest u hier meer over. 

Stap 1

Log in op DirectAdmin, kijk op het volgende artikel hoe dit kan: Inloggen op DirectAdmin

Stap 2

Binnen DirectAdmin gaat u naar Geavanceerde Functies en dan Catch All E-mail.

catch all instellen

Stap 3

catch all instellen

In het bovenste scherm kunt u kiezen wat er gebeurt met de email als deze niet succesvol afgeleverd kan worden op het e-mailadres.

  • Fout: Bij deze optie krijgt de verzender een bericht dat het e-mail adres niet bestaat.
  • Negeer: Hier wordt de e-mail weggegooid en genegeerd, let op dat de verzender geen melding ontvangt dat het mail adres niet bestaat.
  • Adres: Als je wilt dat het bericht wordt doorgestuurd kan je hier het e-mail adres opgeven naar wens. 

De wijzigingen zullen direct worden verwerkt en de catch-all e-mail is ingesteld.


Was dit antwoord nuttig?

« Terug